Merhaba anneler 🌸Kızım 6 ay 10 günlük 😇 Sizler bebeğinize bu dönemde nasıl bir beslenme programı çizdiniz,çiziyorsunuz? Bebeğim anne sütü alıyor.Sabah ve akşam ek gıda veriyorum.Ama ne sıklıkta vermeliyim acaba yetersiz mi veriyorum.Tereddüt yaşıyorum.Sizler nasıl yapıyorsunuz?Öğün+ara öğün mü yapmalıyım ?