kızım başlarda ufak emerken süt kaçıyor ondan boğuluyor gibi oluyordur diye düşünüyordum ama 6 aylık oldu ve daha da sıklaştı normal durduk yere günde iki üç defa öyle oluyor bu durumda çok korkutuyor bizi sanki boğazına birşey kaçıyormuş gibi doktora gidicez ama yine başına gelen varmı neden oluyordur