Toplumcubirisi Merhaba. Kızim üç buçuk aylık çok Şükür alerjik rahatsızlığı yok, bir yakınımin bebeği için alfamino mama almış bebeği icememis bana verdi, bebeğimin icmesi sorun olur mu?