Olurolur ben bwl usulü yapmayacağım asla ..hiç riske giremem.. ömür boyu yardımımla yiyecek değil ya..1 yaşında Kendi yer dğye düşünüyorum.. kızım Tam 9 aylık..inanın saç böreği yemiş bir insan 😁nee yersekk yanımızda onu yiyor.. Yok püre,yok ayrı menü . hiçbirini yapmıyorum.. Sabah ve akşam özellikle bizimle yer.. gündüzleri çorbası,meyve püreleri…5 aylıktn bu yana hep pütürlü verdiğim için saç böreğine kadar çiğner hep…ne yersem,ne içersem gözüm kapalı onad yediriyorum… hatta bazen eşim abur cubur alır,pasta vs alır..kızımsız asla yemem 😍o benim kankam,can yoldaşım… puding yaparız kendimize..en çok kızıma yediririm… geçen kaynamış süt bile verdim..belki yanlış ama tadına alışsın.. eskiler adı altında yaşıyorum,yaşatıyorum😍😍menemene bayılır,ekmeğe bandırır yediririm,daha çok ister..acıya bayılır..ekşiye bayılır..sarımsaklı yoğurt enn sevdiği yiyecek.. bebek tuzlu, baharatlı yememesi gerekir..ama hepsini veriyorum… alerji vs olmadı.. dokunmadı hiç… eskiden annelerimiz çok mu dikkat ederlerdi… herşey yemedik mi? belki eski çocuklar farklı şimdiki..ama kızım çok uyumlu, herşeye açık olduğu için rahatım..🥰 özellikle portakalı sıkıp içine pekmez atar içiriirm.. bayılır ona.. öyle müthiş faydalı ki portakal ile pekmez…. çay vermiyorum, kansızlık yapar.. alışmasın diye çay kaşıkla dahi vermem..mama tabağı almadım bile.. aile sofrasına alışsın diye.. birden 4 dişş patladı bu ay..4.üst diş zor oldu ve 3 gün ateşliydi..yemek yemek istemez bebeler,kızım yine kussada yemeye devam etti.. şimdilik bu kadarı 😁