Asya001 9 günlük doğum yapmıştım kadın doğumda ultrason girdim alttan muayenede dikişlerime baktırdım o kadar 8 ay oldu hiç bi doktora gitmedim yani kontrol için bi ara safra kesesinde taş olduğu için sürekli acil genel cerrahi dolaştım en sonunda hiç ilaç vs. Kullanmadım düşürdüm doktorlardan kurtuldum bidaha çocuk düşündüğüm zaman giderim genel bi kontrol olurum ultrason kan vs.