Taşeron firmasına nasıl başvuru yapabilirim acaba. Şehir hastanesine. Birkaç arkadaşım taşeron firmasına başvuru yapıp işçi memuru olarak girmişler. Ben tıbbi sekreterim hem lise hemde önlisans 6 yıllık asm de tecrübem var ama böyle çevremin girdiklerini duyunca çok canım sıkılıyor 😔 bende istiyorum bende emek verdim bende okudum 😔