hilalkbdy benim kızımda 7 aylık. Sizinki gibi dönmüyor emeklemeyi bırakın yüzüstü zor tutuyorum. Doktorumuza danıştık, oturma eylemi dönme eyleminden sonra olur, Oturuyorsa yok dedi. Kızım desteksiz oturuyor. Dönmeden oturdu emeklemeden yürür belki :)) oturuyorsa içiniz rahat olsun