Merhaba anneler kızım 11 günlük haftalık kontrolüne gittiğimde doktor düşmek üzere olan kordonu yaktı iki gün kanar dedi iki gün geçti hala kanayınca tekrar gittim tekrar yaktı kan pıhtılaşmasında sıkıntı varmı diye tahlil yaptı normal çıktı bide k vitamini iğnesi yaptı iki gün kanayabilir dedi iki gün geçti hala kanıyor bizim gibi olan varmı ben çok endişeleniyorum