Gündüz bi problem yok uykusunda ama gece uykusuna geçmeye görsün zırt bırt uyanıyor napacağımı şaşırmış durumdayım dişleri şişmiş ama 3 haftadır böyle benim kızım diştense ne kadar daha böyle devam edecek gerçekten çok bitkin haldeyim kızlar bu kadar uzun sürdüğünü bilmiyodum annem açlıktandır diyo ama uyumadan bir saat önce güzelce doyuruyorum ayrıca gece emiyo zaten diş mi açlık mı herneyse ne zaman düzeleceğini çok merak ediyorum 🥺