Kizim suan 3 ay 26 günlük ama dogdugundan beri yok dışarı cikmayi hiç sevmedi ya hiç kalabalığa soktuğum da yada anane babane evine gittiğimizde ortama alışsın istiyorum yok ya basiyor çığlığı bin pişman ediyor ortama girdiğimde artık disardan sesimizi duyan sanki dövüyoruz saniyo kendini hiç sevdirmek istemiyor dışarı sevmiyor kalabalık sevmiyor hep böyleydi başına gelen var mı veya ne yapabilirim yada kizim nie boyle deliricem yaa