Ecehannnn 2 buçuk aylık kızım 1 ay emzirebildim daha sonrası hep mama yiyor artık ama mama aldığından beri kabız mama değiştirdik yine aynı yine aynı şimdi her mamasına zeytinyağı koyuyorum o şekilde her gün kaka yapıyor her mamaya koymasam günde iki kere koysam diyorum ona da korkuyorum tekrar kakası taş gibi olacak yapamayacak diye ek gıdaya geçince bu durum düzelir mi ???? Böyle birşey yaşayan var mı ?
UcuBulunamayanBant Ecehannnn benim bebeğimde aynı şekildeydi ve 10gunde 1yapiyordu bende ya zeytinyağı veriyordum yada kendim kayısıyı kaynatıp hem suyunu içiyor hem kayısılarıni yiyordum çok faydası oluyordu ek.gidaya geçtik yeni ilk geçişte yine kabız oldu ama onun çözümünde doktoruna sordum 2 3gune 1yine aynı şekilde kayısıyı kaynatıp ya suyundan 1kasik iciriyorum yada yogurduna katıyorum o şekilde çok şükür rahat bı şekilde yapıyor.
gamzeli34 Ecehannnn ben bebelac gold kullanıyorum, arkadaşıma da tavsiye ettim, çocuğu kabızlıktan kurtulmuş, kullanmadıysanız deneyin isterseniz, ben çok memnunum
Ecehannnn UcuBulunamayanBant bir sürü bebek var mamayla beslenen ama kabız olmuyorlar bizimki niye böyle oldu anlamıyorum ek gıdaya geçmeyi iple çekiyorum İnan ki her mamasına zeytinyağı koyup duruyorum doktor öyle söyledi inşallah ağır gelmez çocuğa
UcuBulunamayanBant Ecehannnn bence bı dene istersen her mamasina değilde günde 2sefer seklinde sıkıntı olmazsa o şekilde devam et. Ben doktor tavsiyesiyle erken başladım ek gıdaya sütüm yetmediği ve devamlı kaka yapamadığı için bakalım ins bundan sonra sıkıntı yaşayamayız sizinde ins düzelir bian önce
Ecehannnn UcuBulunamayanBant sanırım birimde öyle erken başlanacak anne sütü almıyor sadece mama öyle olanlar 4. Ayı dolunca başlıyormuş sizin kaç aylık geçti
UcuBulunamayanBant Ecehannnn 4 ayında tadimlarla baslayabilirsin dedi doktoru şuan 5aylik yavaş ilerliyorum ben daha 2gundur falan çorba tarzında yapmaya başladım onun öncesinde azar azar püre şeklinde ve yoğurt verdim genelde oda az miktarlarla
Ecehannnn gamzeli34 tamam son çare bu mamayı da denicem bebelac dışında hipp sma bi marka daha denedik nafile inşallah bu iyi gelir
Ecehannnn gamzeli34 bebelac goldunda içine zeytinyağı koyup mu denesem yoksa ilk önce koymayıp mı baksam
Ecehannnn gamzeli34 Canım merhaba öncelikle teşekkür ederim bebelac gold 3 gündür kullanıyoruz hala her mamaya zeytinyağı koyuyorum ama hipp kullanırken zeytinyağına rağmen günde 1 defa yapan bebeğim şimdi 2 kere yapıyor kakasını galiba bebelac gold iyi geldi tekrar teşekkürler allah razı olsun şimdi zeytinyağını her mamaya değil de bir mama atlayarak koymayı denicem :)
gamzeli34 Ecehannnn bebeğe anne sütü ve mama dışında birşey vermiyoruz, bağırsakları bozulur zeytinyağı vermeyin
gamzeli34 Ecehannnn arkadaşım da hipp kullanıyordu aynı sorunu yaşamış, yağsız verin bağırsaklarda sorun yapmıyor bu mama