Nisaninannesiii Merhaba hanımlar bebeğime golden goat veriyorum bugün bitti kaç ezcaneye sorduk yok dediler her yerdede satılmıyor o mama bende bı seferligine Aptamil aldım yarın alacağım sütünü beş aylık bisy olurmu tedirginim
Ece1213 Nisaninannesiii hiç bisey olmaz ama aptamil gaz yapıyor bence ben sürekli Sema kullandım ve daha güzel yaradi
Toprakaren Nisaninannesiii eczanede çalışıyorum bisey olmaz en fazla ishal olur birde çoğu ilaç ve mamalar da sorun vardı bulamıyorduk bu yeni gelen zamlardan sonra azar azar piyasaya düşmeye başlar ama ne zaman gelir bisey diyemem
Nisaninannesiii Ece1213 bir günlüğüne verecem golden goat kullanıyorum ben ondan çok memnunum şimdiye kadar bı sıkıntı yaşamadık