Miniminimini Bugun mayaladim fakat yarim saat fazla kaldi bebisle uğraşırken unuttum bir şey olur mu tesekkurler
Toprakaren Miniminimini mayalarımdan sonra saat mi tutuyorsun ben genelde akşam mayalarım ertesi sabaha kadar sarılı kalır sonra dolaba koyarım bisey olmaz
kmslglsn Miniminimini bişey olmaz canım,sarıp bekleyip baktın biraz sulu 1 saat daha durdurabilir sarili sonra dolaba koy.Dolapta 2 saat ağzı açık dursun sonr Akalay ertesi gün kullan
Miniminimini birtutamsac yani mesela 10 da çıkaracaktır masaların 10 30 da çıkardım yani sarılır havludan
Reyhanesm Toprakaren benim kayınvalidemde sarmak yerine boş fırına koyuyor gece ağzı açık bir şekilde sabaha kadar duruyor çok güzelde tutuyor. Önceden bizde sarardık kayınvalidemin yeni tekniği
birtutamsac Miniminimini yok canım yarım saatten ne olacak bnde genelde 4 saat tutarım bazen unutunca 5-6 saati bulunuyo ekşimedi hiç
Sclfhm Hiçbişey olmaz hatta ben kavanozlara yapıp 4 saat falan bekletiyorum üstünü açınca da hemen dolaba koymuyorum yarım saatte öyle bekletip öyle koyuyorum daha az sulanıyo ve kolay kolay ekşimiyo
Toprakaren Reyhanesm Aynn oda güzel güzel oluyor geçen tam başka bi yöntemle yaptım oda güzel oldu kapaklarını ters kapatıyorsun üstüne nemli bir bez ile örttüm ertesi gün taş gibi oldu
maysa-19 Miniminimini yarım saatten hiç bişey olmaz.ben açıyorum suluysa kapatıyorum aklıma ne zaman gelirse o zaman açıyorum.kisin sıkıntı olmuyor ama yazın olur