Merveges yookkdahaneler acaba şok kullanım tarihi geçmiş olabilir mi ki ben alırken sürekli bakarım ve mamay8 15 gün içinde tüketmek gerekli diye biliyorum ondan kaynaklı mıdır ki ama dediğim gibi hala içiyor 16 aylık oldu öyle bir sorun yaşamadık
Toprakaren yookkdahaneler anladım canm ama genede rapor çıkarırsa senin yükünü hafifletir çünkü mamalar acayip pahalilasti
Zeynebinannes yookkdahaneler uygulamaya girmeyince yeni gördüm kusura bakmayın diğer manalarlada kullanabilirsiniz
Zeynebinannes Sualim zaten bende dört ölçek yazdım, bir ölçek de thıckener koyuyorum onu mu diyorsunuz acaba ☺️
Zeynebinannes Sualim reflüsü olan bebekler için mamaya koyulan kıvam artırıcı, bu şekilde kusması engelleniyor yada azalıyor
Feyyyzza yookkdahaneler her bebek bir degil. Beizde3 bebelac kullanıyoruz 1 senedir aşırı memnunuz. Ne gaz ne kabızlık ne ishal. Şahsi yorumlar bunlar her bebeğe her gaz damlası etki etmediği gibi mama da yaramayabilir her bebege
MSYAC yookkdahaneler canım ben kullanıyorum oğlum 11 aylık bir sıkıntı yaşamadım her çocukta aynı etkiyi yaratmayabilir Sma dan geçtim Bebelac a çok memnunum
Alya3361 yookkdahaneler canım bende bebelac gold kullanıyorum ilk normal bebelac kullanıyordum doktorum gold geç dedi geçtim memnunuz 4 aydır kullanıyoruz