Tugce5540 Kızlar selam kızım 2 yaşında 6 numara bimin bezini kullanıyor ama sıkmayabaşladı biraz 7 numara ve memnun kaldığınız bebek bezi var mı?
Laden Tugce5540 7 numara her markada yok diye biliyorum. Bir iki kez canbebe almıştım 7 numara. Sonra bebelandı keşfettim. Kilo bazı daha fazla. Tam 2,5 yaşında bıraktı bezi. O zamana kadar kullandım🌺
Saitkereminannesi Tugce5540 Primada 8 numara görmüştüm ama bilgim.yoktur 2 yaşında gündüz 4 yatarken 5 kullanıyoruz r
Laden Tugce5540 hayır yok ama 6 numarasının kilo bazı fazla. Bir deneyin isterseniz ben çok memnun kalmıştım
Bozzzzy Tugce5540 sleepy 7 numara kullanıyoruz prima kullandık 7 sini sanki 6 gibi yani 8 de 7 gibi olur o yüzden en rahatı sleepy