Benim kızımdan almışlardı daha 40 i çıkmamıştı ateşi yükseldi yeni doğan bebekte ateş normal değil diye aldırmak zorunda kalmıştık enfeksiyon çıkmıştı çok ağlamıştım bisey olursa vs. Diye ama Allaha şükür bisey olmadı zaten alırken sizi odaya sokmuyorlar 10 dkka bile sürmüyor geçmiş olsun içinizi ferah tutun Rabbim şifa versin 😐