Birbebekbiranne09 Kızım 2 yaşında ve ben çalışmaya başlıyorum sizce 2 yaş iyi bir zaman mı çocuğum zorlanır mı kayınvalidem bakıcak iyi bir insan bakmaya da hevesli ama ben ayrılacağım için üzülüyorum 😔
Simurg Birbebekbiranne09 bakabilecek kapasitedeyse hiç üzülmeyin. Ben de çalışıyorum yarım gün benim kv bırak uyutmayı yemek bile yediremez dışarda çalışsam arkamı dönemem kayinvalideye güvenim yok. Beraber vakit geçiriyorlar mi yemek yedirme uyutma vs. Bunları sizin yanınızda yapsın alışma süreci olarak. Büyümüş bebeğiniz üzülmeyin 🤗
havana1 Birbebekbiranne09 Yaa maşallah 2 yaşına kadar işe başlamamışsınız.Bu da sorumu çocuk kocaman olmuş 😄 Ben malesef doğum iznim biter bitmez başladım 4 aylıkken.Kaç saat çalışıyorsunuz bilmiyorum ama iş insana iyi geliyor.Ben gidince biraz rahatladım sanki kafam dağıldı.Dinlendim 😁
leylasnsy Birbebekbiranne09 havana1 merhaba kızlar oğlum 18 aylık bende çalışmak istiyorum iş başvuru yapmaya başladım. Şimdi diyelim kabul edildim belli bi zamana kadar yarım gün mü çalışacağım o kısmı açıklar mısınız bana.
Birbebekbiranne09 havana1 bu zamana kadar en fazla 2 saat ayrı kaldık işimi bile o uyurken yaptım hep oynamaya özen gösterdim yarın başlıycam ya 12 saat ya 8 belli değil 😔
Alideniz19 Bende on bes aylıkken basliycam bebegede hep tek baktım bana çok alışkın sensiz durmaz diyorlar na sıl olcak bilmiyorum..
havana1 Cerenn1-- Alışıyorsun 😁 Ben çok 5te uyuyp 7de uyanıp derse gittiğimi hatırlıyorum.Hala öyle oluyor arada.
Banaannede Cerenn1-- ondan daha zoru evladını bırakıp gitmek. Evladımızı nasl bırakacağımızı dert etmekten uykusuzluk aklımıza gelmiyor :(
Cerenn1-- havana1 yani Rabbim mecbur etmesin ben de acaba çalışsam mi diyorum ama uykusuz uykusuz derse girmek soru çözmek gerçekten zor olur Allah yardımcımız olsun