Benim camlar boydan camekan balkon falan. Diğer camlarda büyük. Birde arkasına yetisemedigim camlar var.
Bu ürünlere bakayım dedim de eskiden bir tane almıştım cok kullanışlı değildi. Hala 60 lira
Ama 300 liralarda fiyatı olanlar var kullanan var mı ise yarıyor mu . İz falan bırakıyor mu