Tecrübeli anneler bana belirtilerinizi detaylı anlatır mısınız bebeğim 2 aylık bi kaç kez içinde yeşil bulunan kaka yaptı doktora söyledim olabiliyor dedi takip et dedi karnı sert gazlı bir bebek ıkınıyor kakası 15 gündür çok değişti hafif kokulu ve sulu reflüsü var diye biliyoruz gaviscon kullanıyordum ama bıraktım kendi kendime çok farketmedi cünkü agzı köpük kopuk oluyor hırıltılı nefes alıyor sürekli bogazını temizler gibi yapıyor bunlsr reflü belirtisi diye biliyorum doktor öyle söyledi kusuyor bazen fışkırtarak burnundan da geliyor bazen normal şekilde doktora tekrar gidemiyorum şehir dışındayım randevu da yok sıra alsam ağlama krizlerine girecek biliyorym o kadar bekleyemem yardımcı olabilecek birileri varsa özelden kaka fotoğraflarını atmak istiyorum umarım kendimi ifade edebildim