Merhaba bebek uyutma programı var orada da kolik müzik var o çok rahatlatıyor bebeğini kucağına alıp bu müziği açman onu rahatlatacaktır ilk 3 ay bizim de öyleydi merak etme geçiyor geçici bir süreç bende rezene kimyon çayı kaynatıp içiyorum günde 2 3 fincan taneli bir şekilde aktardan almıştım 2. Ayda 1 yada 2 çay kaşığı ve demişti bizim doktorumuz sizde bir danısın isterseniz 40 gün bilemedim erken olurum ama çok zor allah yardımcınız olsun mutlaka o ağlama sürelerinde yardım alın annenizden birinden tek çok zor okuyor cünkü