Nsabckk Bebeğim bugün 25 günlük ve en fazla 10 dakika emiyor ben sonra sağıyorum sizce doyuyomudur bilemiyorum fikri olan varmı
Mumoslu30 Nsabckk canım çisli bez sayısına bak ve rengine en onemlisi kilosu nerdeyse bi aylik olmus bu ayda be kadar kilo almış sağlık ocaginda baktır 🍀😍ve aç olsaainan ki durmazaglar sürekli 2 saatte bir emzirmeyi ihmal etme ❤️🌹
glsma06 Nsabckk bebegim 4 ay 27 gunluk dogdugundan beri 10 dk emer esdiselenmeyim doyuyordur ama en iyi yolu kilosuna baktiirin mutlaka saglil ocaginda ya da takipli hastanenizde
Nsabckk Mumoslu30 2 saatte bir emziriyorum 1 aylıkken gidicez bakalım sağlık ocağına nolacak kilo almış mı bende merak ediyorum 🤷♀️
Nsabckk Mumoslu30 bende öyle düşünüyorum🤦♀️ Ne kadsr stresli bi durum insan düşünüyo doyuyomu doymuyo mu 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Mumoslu30 Nsabckk bende oyleydim canım kendine ve sütüne güven inan ki o kadar takmistim her hafta kilosuna baktirmaya gidiyordum 😁😁😁
glsma06 Nsabckk kesinlikle canim ben hatta kendi bebegimde sasirmistim 10 dk emerek nasil kilo aldi diye baktirdin mi kilosuna sen de 🤗