Gamzetrl Burcuyaman87 hipp in pirinçli kasik maması ve 5 tahilli olanını kullanıyorum biskuvisinide meyveyle birlikte veriyorum
Fneva 5 tahıllısını kullanıyorum sabahları içerisine bebe bisküvisi meyve ve pekmez ekliyorum yumurta ve peynirin yanında yediriyorum
guvesra ben aptamilin kaşık mamalarından veriyorum prebiyotikli şekersiz diye onları önerdi hemşiremiz
kiliclar [bilinmeyen] tahıllı olarak ben aptamilden olan 7 tahıllı elmalıyı kullanıyorum bağırsaklarına da çok iyi geliyor