Arkadaşlar kızım 18 aylık. 6.hastalık geçirirken soğuk algınlığı yada grıp gıbı olan anneler oldu mu enfeksıyondan dolayı bulaşıcı bır hastalık ya bıze bulasıyor mu bulasıyor dıyın lütfen covıd olmaktan korkuyorum cunku bebeğim için…ayrıca 18 ay aşıları da var yarın ne yapıcam bılmıyorum