Esmis Bebeğim 47 gunluk ma ve memeyle besleniyor. Mama yediği için çevremde sürekli su ver diyorlar verilmemesi gerektiğini biliyorum verdim deyip vermedim şimdiye kadar . Sizce?
Aka2020 Esmis ben 6 aylık olana kadar hiç vermedim sadece anne sütü aldı. Doktorunuz ne der ona göre hareket edin bence
babyandmom1 Anne sütü de aldığı için vermenize gerek yok. Ben çocuğum yaz doğumlu olduğu için bu yıl sıcaklarda her gün 1 çay kaşığı verdim ama şuan havalarda serin ben olsam vermezdim
Esmis babyandmom1 bende öyle düşünüyorum. Hiç emmese belki verilir ama sütun ilk gelen kısmı su gibi zaten . Su ihtiyacını karsiliyordur bence