Buglemim09 Merhaba kizlar oglum haliya oje yi atmis ojede kirilip dökülmüş aspirin aseton parlatici denemedim ama cikmadi onerebilceginiz bisey varmi cikarmak icin sunu yaptim cikti dediginiz 🙏🏻😊
2minosprenses Buglemim09 aklima ilk aseton geeldi ben normal lekeler icin parlatici kulaniyorum insallah cikar cnm❤
Berenikom Buglemim09 benmde döküldü ve o gün asetonum bitmişti. Bende bekleyeyim burda. Dökülür dökülmez aseton döküp 5 dk filan bekleyip kağıt havlu ile silip silgiyle tekrar siliyormuşsunuz çıkıyormuş