Normalde 10 da gece uykusuna yatıp gece 3-4 e kadar uyurdur sonrasında da emip emip tekrar devam ederdi, hiç ağlamadan.Bu düzeni oturtmuştu fakat şimdi bir saat olmadan kalkıyor her defasında ağlıyor gündüz de huzursuz diş çıkarıyor olabilir mi çok kaşınıyor sürekli yoğun şekilde salya akıtıyor