Nerden başlasam bilmiyorum 7 aylık bir kızım var ve sanki beni annesi olarak hissetmiyormuş gibi geliyor kayınvalidemlerle çok şık görüşürüz sürekli bize gelirler biz onlara gideriz kızım babaannesini görünce çıldırıyor sürekli onun kucağına gidiyor ben seslenince bakmıyor beni hiç aramıyor bile o kadar içime dokunuyor ki bir de kayınvalidem sürekli bana hiç sormadan kızıma bişeyler alıyor bir kez bile sormuyor alıp getiriyor sonrada beğendin mi diyor bende bişey diyemiyorum iyi bir kadın ama yine de böyle yapmasını istemiyorum 😔 bir de kızımın onun kucağına gitmek istemesi sürekli o kadar üzüyor ki beni ne yapacağım hiç bilmiyorum normalde bu dönemde bebekler annelerine bağlı olurlar ama benim bebeğim beni sevmiyor gibi hissediyorum 😔