Kızım 6 buçuk aylık 1 aydır sık gördüğü kişiler hariç herkesi görünce ağlıyor. Mesela haftada 1 ablamla görüşürüz ilk görünce ağlıyor sonra alışıyor.Ama diğer görüştüğümüz kişileri görünce çok ağlıyor geçen gün arkadaşım geldi kız yarım saat durdu nasıl gideceğini bilemedi banada bişey diyemedi bebek sonuçta. Bu aylarda yabancılama oluyormuş araştırdım ama ne zaman geçer acaba🤔