Theanaaa bide yaka kısmına ağız bezi koy sürekli ıslandıkça değiştir. Kıyafette ki ıslaklıkta boynuna değip mafediyo. Bi süre devam eder ama istediğini kullan genede kesin çözüm olmuyo malesef. Ben gece Krem sürerdim sabah bakınca hiç kızarıklık bile olmazdı gün içinde akan salyadan tekrar oluşuyodu