Bebeğinde doğuştan böbrek büyüklüğü olan avr mi nasıl bir süreç izlendi .Bizim takip halinde 40 günlükken fark edildi doğuştan üresi vardı bünye yapmıştı ve antibiyotik tedavisi görmüştü damardan.6.cı ayda bakilda çok küçük bir milim küçülme var takip olacak dedi ama sonrası ne olacak sizler neler yaşadınız bilgisi olan varsa çok sevinirim 🙏🏻