larapinar ben genel anestezi oldum ama doktorum asla yatmayı önermedi ilk geceden ayağa kaldırdı bir dahada oturmadım sürekli saatlerce yürüdüm evde hastanede yürümezsen iyileşme süren çok uzar demişti oturup kalkarken illaki zorlanıyor insan ama 3,4 güne geçiyor sezaryen olan birine nasıl yat demiş anlamadım