Kızlar bebeğime bugün verdik emzirmeli hemen hemen 1 saat de olmuştu fakat aşı sonrası bi yaklaşık on dakika sonra kustu beyazdı kusmuğu sanırım aşıydı şimdi tekrarlamam Mı gerekiyor işe yaramamış mıdır malum ücretide çok tekrar alıp onu da kusarsa diye alma düşüncesinde değilim bilgisi olan varmı