Rumeysa28 Kızlar oğluma ek gıdaya başladım ama tekrar mamaya mı başlasam acaba diye düşünüyorum ilk 3 ay felan mama kullandım 4 5 aydır bıraktım şimdi tekrar başlanılır mı (8AYLIK)
Rumeysa28 Oglunasikbiranne08 emziriyorum şuan o zamanlar sütüm yetiyordu diye bıraktım kilo alımı gelişimi iyidi
Oglunasikbiranne08 Rumeysa28 ha anladm o zaman ekgıda ve meme şeklinde devam edin . Mamaya gerek yok o zaman .