Selam anneler
2.cocugum olduktan sonra iyice hastalık hastası oldum sürekli kendime bir hastalık yakıstırıp belirtilerini yasıyorum sonra cocuklarıma bakıp üzülüyorum her hafta yeni bi hastalık belirtilerini yasar oldum isin icinden cıkamıyorum ne yapmam gerek bunları düsündükce yasam enerjim kayboluyo gün boyu modum düsük oluyorum😔