Mvvrrr 5 aylıkken kendi bıraktı benim kızım şimdi 8 aylık hasta olmadığı sürece beslenmiyor geceleri .MaşaAllah..Bence meme emen çocuklara bıraktırmak daha zor gibi benim kısım mama içiyor ve sütümü sağarak veriyorum .Birazda bebekler kendileri karar veriyor gibi