Busraa3535 Probiyotik yogurt vermistim chia tohumluymus sonradan fark ettim cok korkuyorum 2 yas altı yemez diyor alerji vs yapar mı 😔😔😔 kendimi çok suclu hissediyorum nasıl dikkat etmedim. Burda birde post okuyunca iyice korkmaya basladım bebegm 8 aylık
Deletedmom_26 Busraa3535 Üstte kalsın Takip et döküntü gibi şeyler cikarmi diye bak bakalım olmadı acile gidersin.
Trnc2009 Busraa3535 ben de kinoa diye düşünüp vermiştim chia tohumunu. 15 aylıkken falan. Bir şey olmadı cnm
Lokmam Busraa3535 inşaallah sorun olmaz probıyotık yogurt mayaları satılıyor alıp evde kendınız yapıp daha guvenlı sekılde yedırebılırsıniz
nazlieylul 11 aylıkken falan verdim o güne kadar hiçbirşeye alerjisi çıkmamıştı ama onu yiyince gecesinde bütün vucudu yanakları kıpkırmızı oldu olsa şimdiye kadar olurdu sizinde hemen acile gidim olursa bi iğne yaptılar heöen geçirdi ama sonra tekrarladı
Busraa3535 Trnc2009 Teşekkür ederim cevabınız için ben de daha 8 aylık küçük probiyotik yoğurt dedim Ne güzel yesin Ama içinde o tohumu okumadan vermişim yüzde yirmi kadar da vardı içinde çok korktum gerçekten dünden beri herhalde bir sıkıntı olacak olsa geceden beri olurdu değil mi
Trnc2009 Busraa3535 benim bebeğim alerjik reaksiyon hiç göstermedi herhangi bir şeyde şükür. Sizinki de öyle bir bebekse evham yapmayin bence. Geçmiş olsun
nazlieylul Busraa3535 bizim sabah vermiştim gece çok ağlayınca altını değiştirmek için bi baktm kıpkırmızıydı bnde olurdu sürekli bedenini kontrol edin siz bugün
YeniAnneIstanbul Busraa3535 2 yas alti veriliyor? Hatta 6 aydan itibaren veriliyor nerden okudunuz 2 yas alti verilmez diye? Bizim dr.bile tavsiye etmisti cok saglikli oldugu icin. 1 yasa kadar bal, tuz, seker ve hayvansal sut haric herseyi verebilirsiniz.
YeniAnneIstanbul Busraa3535 korkmayin birsey olmaz sadece kuruyemislerdeki gibi ilk verdikten sonra bebeginizi gozlemleyin alerji varmi yokmu alerji yoksa vermeye devam edebilirsin ben haftada 3x vermeye calisiyorum chia tohumunda yumurtadan bile daha cok omega-3 varmis😊