Bebeğimin alerjisi nedeniyle memeden kestik ve derin dondurucuda sağdığım bir sürü sütüm var.
ihtiyacı olan ya da bağışlayacağım bir yer bilen varsa lütfen yardımcı olur musunuz?
yazık günah benim bebem içemiyor belki ihtiyacı olan olur..
istanbul anadolu yakasında oturuyorum