Derya2118 canım bu mamayı işk doğum yaptığım zaman kullandım anne sütü içen bebekler içinmiş artık emzirmiyorum ben sma comfort kullanıyorum iki buçuk saat tok tutuyor ve kabız yapıyor optiproda kabız yapıyordu ve iki buçuk saat anca tok tutuyordu fakat kilo alımı ve gelişimi güzel olduğu için ben hala sma kullanıyorum ara ara az miktarda zeytünyağı koyuyorum mamaya