İki gündür kurulmuş gibi aynı saatte kalkıyor saat üçte mama istiyor biliyorum .Ama vermedim 5 e kadar uyutmaya çalışıyorum sonra uyuyor.Biraktirmanin başka yolu yok.Kasik maması yapabilirsiniz veya irmikli muhallebi mama,biberon yavaş yavaş çıkmalı hayatımızdan.Ben şimdilik sbaah akşama düşürebildim ilerleyen zamanda 1 e düşürüp sonra tamamen kescem.