Merhabalar bu aralar bezini ne zaman açsam hep toz şeker gibi ama dokundugumda plastikimsi o zamanlar doktoruna sordugumda idrardan bezden degil önemsiz demişti geçenlerde kestim bezi o plastikimsi şeylerden milyon tane vardı bezin içinde hatta çok şaşırdım ama yinede buraya yazmak istedim başına gelen varmı diye