Merhaba. Sütüm yetmediği için 4 aylıkken mamaya başladım. Lansinoh biberon kullanıyorum orta akışlı mamada aptamil ama bebeğim asla kabul etmiyor. Zorla yediriyoruz. Acaba mamayı mı beğenmiyor dedim ama kendi sütümü o biberon da verince yine kabul etmiyor. Napacağım bilmiyorum. Kaşıklada verince ağlıyor. Bu durumu yaşayan var mı ?