Oykmmkrkn Kızlar geçen gün pantolon giyinirken iki bacağımın üst bölgelerinde halka, halka morluklar oluştuğunu gördüm. Bu normal mi? Bir bacağım da 10 yakın vardı küçük , küçük. Bunu yaşayan var mı?
Deletedmom4440 Oykmmkrkn Bence doktora görün 2 veya 3 tane bi yere carpmişsin dicem de 10 tane diyorsun 🧐
gurbetcimami Oykmmkrkn ablam da olur hep ama o itp hastası çok hafif de biyere değse hemen morarır senin bildiğin bi hastalığın var mı
Balkupum2505 Oykmmkrkn bi yere carpmadiginizdan eminseniz trombosit degerlerinize baktirin benim trombositlerim düşer ve kendiliginden vücudumda bacaklarimda vs morluklar olusur kucuk kucuk
Oykmmkrkn Med bir yerde bir kaç tane olması ve iki bacağımda da aynı yerlerde olmaları korkuttu açıkçası
1Dost Oykmmkrkn bi kan ver trambositlerin düşmüş olabilir kendimden biliyorum benim hastalıgım o biri sıksa bile mosmor olur
Ates_mami Oykmmkrkn herşey nedeni olabilir. Carpmadiginizdan eminseniz bir dahiliyeye görünmeniz gerekir. Plt düşüklüğü olabilir. Bende de vardı bir dönem. Çok korkmuştum. D vitamini eksikliğindenmis. Takviye alınca geçti
Elis61 Oykmmkrkn merhaba. Uzun süre geçmiş ama kızım 1 yasında 1 senedir aynı durumu yasıyorum. Sizin geçtimi doktora gittiniz mi o dönem