Kızım 1 yaşında fazlasıyla deli yatıyor bazen uykusunda ayağa kalkıyor 3 kez beşiğini kırdı falan. Odasını ayırıp yatak almak istiyoruz, ama artık büyüyünceye kadar kullansın istiyoruz. İkea divan yatak ve montessori arasında kaldık. Divan yatakta eşim düşer çok yüksek diyor, bende montessori alırsak ilerde tekrar yatak almak zorunda kalabiliriz diyorum bilemedik. En kullanışlı ve güvenli hangisi?