Yagmurtekin Bu aralar çok bez değiştirdik sanırım ondan oldu böyle nokta nokta kanıyor poposu, hayaları. Ne sürsem iyi gelir bilmiyorum evimiz sobalı öyle yarım saat falan altını açık bırakamıyorum üşür diye. Ay nolur bi akıl verin ne yapacağımı şaşırdım
Rumeysa28 Yagmurtekin soba yandığı zaman kenarına koy o şekilde havalandırmayı dene sürekli kapalı olunca da pişik oluyolar 🙄 kıyamam nasıl da acıyodur şimdi canı
Zubidubi Yagmurtekin travazol asiviral karıştırıyorum çok kızarık olmuştu mantar tarzında iyi gelmişti ama doktora görünmekte fayda var ben doktora götürdüm onları verdi
minel_ciler2 Canım sobanın yanından ayırmadan açık bırakabilirsin. İnce müslin tarzı örtülerden at bacaklarına havalansın. Bepanthen sudocream falan sür kıyamam kuzuma ya geçmiş olsun
Yagmurtekin minel_ciler2 ikisini de sürdüm fayda etmedi. Hametan sürdüm, bi gün Travazol sürdüm. Teşekkür ederim sağolun
2cocuk_1anne_ Yagmurtekin olmaz canım ben değil ama eltim oğluna sürdü minik minik kanıyor du geçti bir kaç güne Bol bol yıka altını
minel_ciler2 Yagmurtekin ıslak mendil kesinlikle kullanma kuzum. Hassas bebek cildi ne de olsa o da yakar yarayı. Normal makyaj temizleme pamuğu ya da bebek pamukları oluyor onları ıslatarak temizle. Sonrasında kuruşa muhakkak
Zubidubi Yagmurtekin bi kaç gün sür bir de tek travazol bizde işe yaramadı asiviral ile karışıtırınca daha çok faydasını gördüm