Merhaba anneler ben sezeryan dogum yaptım 3 yıl önce kendi hür irademle sanciya dayanamamistim bide alttan muayene olamiyordum cok korkmustum dogumda. Simdi ney nasil oluyor neler yasaniyor dogumda biliyorum alttan muayene olma problemim korkumda kalmadi bidaha hamilr kalsam normal dogum yapmak istiyorum yapan oldumu yada doktorlar musaade ediyorlarmi bilgisi olan varmı