Merhaba oğlum 2 yaşına girdi Şubat 17 sinde 1 ay öncesinde 6 ıncı Hastalığa yakalandı tüm kan değerlerini yerle bir etti He o arada doktor tam teşhisini koyamadı trombosit değerimiz o kadar düştü kü az daha hastaneye yatacaktır çok şükür düzeldi ama dönem hastalıktan yesin içsin diye tv falan açtım mahvoldu cocuk o bitti tam yemeye başlıyor dedim oyunlar oynuyor kendi kendine bu sefer de geçen salı kolunun üstüne düstü omzunda kesin olmamakla birlikte çatlak olduğunu söyledi bu arada iki defa film çekildi çıkmadı çok şükür iyileşmeye başlıyor ama yine başka döndük yemiyor içmiyor koluna askı bağladı doktor bu sefer yesin diye tv açıyorum geri düzenimiz bozuldu gelişimine çok sıkıntı olur mu zaten konuşmuyor col fazla baba anne dede mama aç hayır git abi diyor valla sınanıyorum acaba 😰