Bugün öğleden sonra 39 günlük kızımı evin bahçesibe çıkaralım dedik. Güneşliydi hava. Dışarda da hafif rüzgar vardı bebek arabasında da durmadı ağladı zaten 3-4 dk anca kaldık. Çok huzursuz ama atak haftası da olabilir ben de üşüttü mü acaba diyorum. Üşütse ateş ne zaman çıkar şimdite kadar çıkar mıydı? 5 saat önce çıkmıştık