egelisamom Endişe etmeyin. Tremaycn içinde iltihap için kullanıyor. Bir nevi antibiyotikli krem. Hemen iyileşir. Küpeyi çıkarmanıza gerek yok tamamen, sürekli kullanın. Düzelecektir. ☺️ Çıkarırsanız ki şuan çıkmaz zaten çok acır. Bir daha deldirmeniz gerekir, kapanır. O yüzden çıkarmadan da tedavisi mümkün 🧡