Ay kızlar bu ataktan korkuyordum gercekten canıma okuyor yani. 2 gündür zirve yaptı resmen. Gece Saat 3 ten sonra uyanıyor daha uyumuyor. Vallahi cok zorlanıyorum ya napıcam bilmiyorum gercekten. Sinir stres sahibi oldum. Bide sürekli ağlama modunda. Valla bu gececkmi biri beni teselli etsin. He bide elleri sürekli ağzında hırslı hırslı bide dişlerimi kaşınıyor acaba ? Varmı bi kullandığınız bişeyler