Merhaba kızlar 3 ay 3 günlük oğlum var. Bugün kakasının içinde siyah noktalar farkettim. Sadece anne sütü alıyor. Ek gıda haliyle yok daha çok küçük. Demir ilacıda kullanmıyoruz. Böyle bir sey neden olmus olabilir acaba. Eldivenle baktim kan tanesi gibide degil ama korktum yine de bisey alerji mi yapti acaba. Boyle bir durum yasayan var mi ?